Fizinis aktyvumas

Fizinis aktyvumas
Atnaujinta: 2020-10-21

                                               

Treniruotes veda visuomenės sveikatos specialistas Marius Trajanauskas.

Treniruotę rasite paspaudę ant norimos nuorodos.

Raumenų ir pusiausvyros stiprinimo treniruotė: https://www.facebook.com/776683252453752/videos/236496174372375/

 

Treniruotės vyresnio amžiaus žmonėms: https://www.facebook.com/776683252453752/videos/521777385398004/

https://www.facebook.com/776683252453752/videos/1129918310704946/

 

Kardio treniruotė: https://www.facebook.com/776683252453752/videos/243384763488077/

 

Intervalinės treniruotės kojoms ir pilvui: https://www.facebook.com/776683252453752/videos/205803834172621/

https://www.facebook.com/776683252453752/videos/193676125391446/

 

Intervalinės treniruotės: https://www.facebook.com/776683252453752/videos/232977524555150/

https://www.facebook.com/776683252453752/videos/517396972306097/

https://www.facebook.com/776683252453752/videos/651997918706897/

 

Intervalinė treniruotė viršutinei kūno daliai: https://www.facebook.com/776683252453752/videos/707808903289949/

 

10 min. treniruotė: https://www.facebook.com/776683252453752/videos/771911889885220/

 

Visos treniruotės vienoje nuorodoje:  https://bit.ly/2Vbf3dX

 

Trenerės Linos Vydmantienės užsiėmimai:

Rytinė mankšta: https://www.youtube.com/watch?v=lulid5EqWdM&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0oBlf5K_nVDrjCtDoXGIlzkuRUTFWPFP00oDKKYwezCPdUVCkacu_tNKc

 

Šokio žingsneliu su treneriu Justu Bareišiu.

Cha cha cha žingsnelių pamoka: https://www.facebook.com/watch/?v=2595704347314920

Bachatos žingsnelių pamoka: https://www.facebook.com/776683252453752/videos/2541876119410667/?eid=ARDjIVR17KZ1UJVCXXXASW2JFMHII0rsvvR5sGMCAZ9fvWh23g8srMeeXct8-xCtghSpTGTO7jIx9lqg

Salsos pamoka: https://www.youtube.com/watch?v=4_t-cxKJnXc&fbclid=IwAR3s4pSH5vkQsRM4e-ce6naM-HV5WYFMGJiRbigPwydtm-al8ZfjHZ4UuaM

Džaivo pamokos: https://www.youtube.com/watch?v=EvgqKQLMOeA

 

 


Sportuojame namuose:

1. 10 kartų atsistoti ir atsisėsti ant kėdės.

2. 10 kartų kelti rankas virš galvos.

3. po 10 mostų kiekviena koja į šalis.

4. 10 kartų atsispausti nuo sienos.

5. 10 kartų pasistiebti aukštyn.

6. 10 kartų lenkti rankas.

7. 10 kartų pasikelti nuo kėdės rankomis.